Tasting in only 4 stores
With the participation of NAK, the melon promotion campaign started last week with the participation of seven chain of stores (ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR, Tesco)
Because of the price situation of recent days, NAK has made the decision to boycott the tasting campaign in the chain stores that offer melon at a price under 100 HUF / kg, at the beginning of the season as it would be offensive to the producers.
Related news
The Hungarian Chamber of Agriculture expects the domestic mushroom market to stabilize in the coming months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Chamber of Agriculture expects the domestic mushroom market to stabilize in the coming months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Developments in the mushroom sector are coming to fruition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Business sentiment improved slightly in September in the euro area and the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Our food waste has decreased by a third in the last 8 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PET bottles get a new look: 25% recycled content mandatory from January
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >