Tasting in only 4 stores
With the participation of NAK, the melon promotion campaign started last week with the participation of seven chain of stores (ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR, Tesco)
Because of the price situation of recent days, NAK has made the decision to boycott the tasting campaign in the chain stores that offer melon at a price under 100 HUF / kg, at the beginning of the season as it would be offensive to the producers.
Related news
Soil preparation nears completion for autumn crops
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chamber of Agriculture: This year’s apple harvest is well below average
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New perspectives in rosehip cultivation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
