Tasting in only 4 stores
With the participation of NAK, the melon promotion campaign started last week with the participation of seven chain of stores (ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR, Tesco)
Because of the price situation of recent days, NAK has made the decision to boycott the tasting campaign in the chain stores that offer melon at a price under 100 HUF / kg, at the beginning of the season as it would be offensive to the producers.
Related news
NAK: Despite the bird flu epidemic, there will be no shortage of goose liver
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Good news: there will be no shortage of foie gras
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Strengthening breeding and deepening cooperation can give impetus to domestic goose production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin reduction extended to new products – in-store price restrictions remain in place until the end of February
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
