Coca-Cola HBC Hungary is launching a new educational program
Coca-Cola HBC Hungary is launching a new course under the title #énjövőm, within the compass of which young people get to learn about self-knowledge and handling job-interview situations. The motivation behind the educational program is the fact that Hungary has an extreme level of unemployment, so this viewpoint is much needed in the market.
Related news
Manpower: 25 percent of Hungarian companies plan to increase staff in the last quarter of the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wage tension in the labor market: 6–9 percent increase received compared to workers’ expectations of 15 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Labour market trends in grocery retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Ministry of Agriculture and Metro Trading Ltd. signed a cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coffee, Creativity, Community – Caffè Vergnano Barista Championship 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR development worth more than 2.3 billion forints in Eastern Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >