Covid-19: Lidl launches chatbox to inform customers of best times to shop
Lidl has launched a WhatsApp chatbox to enable customers to know when stores are at their quietest, thereby helping reduce the risk of Covid-19 infection. Customers can simply send a message to Lidl via the chatbox, informing it of the time and day they intend to visit a store. Lidl will then respond, letting them know whether it is generally a quieter, average, or busier time to visit.
The retailer announced the initiative, which is available to customers in Ireland, via a post on its Linkedin page.
Essential Retail
Related news
Lidl Spain Transforms Plastic Waste Into Garbage Bags
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl launches integrated payment via app
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Hungary joined the donation convoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: A big leap in PwC’s enterprise resource planning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adidas revenue up 3 percent in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
