Covid-19: Lidl launches chatbox to inform customers of best times to shop
Lidl has launched a WhatsApp chatbox to enable customers to know when stores are at their quietest, thereby helping reduce the risk of Covid-19 infection. Customers can simply send a message to Lidl via the chatbox, informing it of the time and day they intend to visit a store. Lidl will then respond, letting them know whether it is generally a quieter, average, or busier time to visit.
The retailer announced the initiative, which is available to customers in Ireland, via a post on its Linkedin page.
Essential Retail
Related news
Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German retailer Lidl sets increasingly high animal welfare standards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl coupons added to pensioners’ food vouchers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Eurozone economic activity strengthened minimally in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi opens earlier from Sunday – this is how they are transforming their stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New lipstick collection within the Nora Beauty range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >