Cetelem: the young people save and insist on the shops
According to the Cetelem’s Panarama survey, Europe’s population is optimistic. Especially the 18 to 35-year-olds, who are even better in saving, than people over 35, while stores are still important beside online shopping.
The Cetelem Panarama 2018, covering 17 European countries, has produced impressive results. According to the research, optimism is back, people see their country and their situation more better than one year ago. The average of their own country’s position was 5.2 points on the given scale of 1-10, compared to the previous year’s 4.9 points and the 4.8 points of 2016.
Related news
Decarbonisation: 45% of domestic companies have a strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German Consumers Plan Lower Spending for Black Friday 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A bright future for the plant-based food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland Germany Tests New Packaging Return System For Cosmetics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

