Cetelem: European consumers are more and more conscious
The European consumers are buying more and more conscious, especially the Hungarians, who use comparison sites when purchasing – the Cetelem Körkép 2015 (Cetelem Panorama 2015 reveals).
The Cetelem Körkép 2015 was presented to the press on Tuesday. 8700 customers were surveyed in 12 countries within the research, 500 of them from Hungary.
Vincent Ollivier CEO at the press conference stressed that the Hungarian economy is booming again since the end of 2013. The 2015 Panorama forecasts with the highest consumption for Hungary in addition to Poland.
Related news
Website speed, design, security key for online shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Half of Europe’s shoppers are incognito
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bejgli in the basket: exploring Hungarian Christmas traditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A national consumer protection audit has been launched on redemption fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent in July compared to the same period of the previous year, and expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation accelerated in Germany in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >