Cetelem: European consumers are more and more conscious
The European consumers are buying more and more conscious, especially the Hungarians, who use comparison sites when purchasing – the Cetelem Körkép 2015 (Cetelem Panorama 2015 reveals).
The Cetelem Körkép 2015 was presented to the press on Tuesday. 8700 customers were surveyed in 12 countries within the research, 500 of them from Hungary.
Vincent Ollivier CEO at the press conference stressed that the Hungarian economy is booming again since the end of 2013. The 2015 Panorama forecasts with the highest consumption for Hungary in addition to Poland.
Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >