Cetelem: European consumers are more and more conscious
The European consumers are buying more and more conscious, especially the Hungarians, who use comparison sites when purchasing – the Cetelem Körkép 2015 (Cetelem Panorama 2015 reveals).
The Cetelem Körkép 2015 was presented to the press on Tuesday. 8700 customers were surveyed in 12 countries within the research, 500 of them from Hungary.
Vincent Ollivier CEO at the press conference stressed that the Hungarian economy is booming again since the end of 2013. The 2015 Panorama forecasts with the highest consumption for Hungary in addition to Poland.
Related news
Private label’s allure transcends income levels, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lack of Guidance, Not Interest, Holds Back SMEs from AI Adoption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ipsos Cost of Living Monitor 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

