Budapest sells city cards in China
Based on an agreement between the Budapest Festival and Tourism Center (BFTK) and the Artificial Intelligence Worldwide Travel Chain (AIWTC), the Chinese company operating a worldwide travel platform undertakes to sell about 40,000 Budapest Cards a year on the Chinese market.
According to the BFTK’s Monday announcement, their delegation participated in the largest investment and trade exhibition in Chongqing in West China between 16 and 18 May. The Budapest Card sales agreement was signed during the visit. (MTI)
Related news
The best in business tourism were awarded again this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Balaton Tourism Association: 1,500 service providers await their guests on the long weekend of October 23
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurostat: the number of guest nights spent in EU tourist accommodation establishments exceeded three billion in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
When croissant and waffle meet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Palacsintás Disney – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI agents in hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
