The natural cosmetics brand is expanding its markets
The Hungarian brand sold 70 percent less to cosmetic salons during the period of closures due to the coronavirus, which accounted for nearly half of the company’s sales revenue.
Despite the EXCEPTIONAL SITUATION AND THE DECLINE IN TURNOVER OF COSMETIC SALONS, THE COMPANY WAS ABLE TO INCREASE ITS SALES REVENUE BY 5 PER CENT LAST YEAR, amounting to 943 million HUF. (portfolio.hu, Ferkó Nikolett)
Related news
Herbiovit herbal skin care products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Measuring success for 20 years: double celebration by Superbrands Hungary this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New wave of hair care
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Gergely Gulyás: margin reduction will remain until February 28th and will be expanded to include additional product lines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waterfowl season begins: this is when most of the annual quantity of ducks and geese is sold.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl extends partnership with UEFA Women’s National Team until 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
