The natural cosmetics brand is expanding its markets
The Hungarian brand sold 70 percent less to cosmetic salons during the period of closures due to the coronavirus, which accounted for nearly half of the company’s sales revenue.
Despite the EXCEPTIONAL SITUATION AND THE DECLINE IN TURNOVER OF COSMETIC SALONS, THE COMPANY WAS ABLE TO INCREASE ITS SALES REVENUE BY 5 PER CENT LAST YEAR, amounting to 943 million HUF. (portfolio.hu, Ferkó Nikolett)
Related news
Herbiovit herbal skin care products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Measuring success for 20 years: double celebration by Superbrands Hungary this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New wave of hair care
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn in a new guise: Auchan appeals to all ages with its seasonal offering
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >