Wine market panorama before the holidays
The annual turnover from wine sales amounts to 7.5 billion forints, which comes from the sales of 9.5 million bottles – SPAR told Világgazdaság.
20 percent of the sales are concentrated in the November-December period, and the company expects a growth of 5-7 percent this year, but competitors expect a similar growth. Lidl also reported about more than 10 million bottles and Auchan 7.5 million. (Gyöngyösi Balázs, vg.hu)
Related news
Phytoplasma and market changes are the most pressing challenges in winemaking, according to experts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The strategy of the Hungarian Wine Marketing Agency places special emphasis on strengthening foreign markets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian wine composed by artificial intelligence wins one of the world’s most prestigious competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Agrármarketing Centrum: “Developing Countryside” campaign has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >