Wine market panorama before the holidays
The annual turnover from wine sales amounts to 7.5 billion forints, which comes from the sales of 9.5 million bottles – SPAR told Világgazdaság.
20 percent of the sales are concentrated in the November-December period, and the company expects a growth of 5-7 percent this year, but competitors expect a similar growth. Lidl also reported about more than 10 million bottles and Auchan 7.5 million. (Gyöngyösi Balázs, vg.hu)
Related news
If it’s November, then it’s Franc Villányi!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih: Intensive reconnaissance revealed new areas infected with FD
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Zala gets a new identity: Hegyke wine opens a new chapter in Hungarian winemaking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Despite the challenges, the SME sector maintains its position in the Hungarian economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih is already preparing for the holidays – winter seasonal inspections are starting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nutri-Score, or the bittersweet energy label of foods
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

