Walmart launches new private label food range called “bettergoods”
US-based Walmart has launched a new private label food brand, under which the majority of products sold will be priced below USD 5.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/6-7
The retailer aims to improve and expand its offerings in a highly competitive market. Walmart said it will sell a variety of dairy products, snacks, drinks, pasta, soups, coffee, chocolate and other food products under its new “bettergoods” brand.
Related news
Ben Stiller gets into the better-for-you soda space
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Red Bull moves ahead with $1.7B factory after delay
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PwC: Average holiday spend set to drop 5% this year — biggest decline in five years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB Director: The rate of price increases may decrease permanently to the central bank’s tolerance band at the beginning of 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >