Walmart launches new private label food range called “bettergoods”
US-based Walmart has launched a new private label food brand, under which the majority of products sold will be priced below USD 5.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/6-7
The retailer aims to improve and expand its offerings in a highly competitive market. Walmart said it will sell a variety of dairy products, snacks, drinks, pasta, soups, coffee, chocolate and other food products under its new “bettergoods” brand.
Related news
Retailers turn to AI for marketing, merchandising
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon tests delivery in half hour or less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn’s personal care brand revamped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Turning point in the dairy sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dreher Breweries strengthens with three new senior managers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The secret currencies of loyalty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
