Luckin Coffee enters the food and beverage vending machine market
Qian Zhiya, CEO of Luckin Coffee, recently announced that China’s most popular coffee chain will enter the food and beverage vending machine market – origo, wrote.
Zhiya said that this move will help bring their products closer to customers.
Luckin is growing at an incredible pace in the country thanks to fast and cheap shipping and great discounts on online orders. They currently have a total of 4,500 coffee shops in China, as opposed to 4,100 Starbucks stores. (origo)
Related news
PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Breakthrough points
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Starbucks: store closures and layoffs in North America, billion-dollar restructuring begins
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Szallas.hu: Eger, Miskolc and Nyíregyháza are the most popular during the autumn break
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The best in business tourism were awarded again this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Balaton Tourism Association: 1,500 service providers await their guests on the long weekend of October 23
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
