Luckin Coffee enters the food and beverage vending machine market
Qian Zhiya, CEO of Luckin Coffee, recently announced that China’s most popular coffee chain will enter the food and beverage vending machine market – origo, wrote.
Zhiya said that this move will help bring their products closer to customers.
Luckin is growing at an incredible pace in the country thanks to fast and cheap shipping and great discounts on online orders. They currently have a total of 4,500 coffee shops in China, as opposed to 4,100 Starbucks stores. (origo)
Related news
Shein is facing serious EU proceedings – the Chinese giant platform could pay a fine of up to billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Breakthrough points
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Intuition can’t be learned
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Palackosbor-vending – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

