Luckin Coffee enters the food and beverage vending machine market
Qian Zhiya, CEO of Luckin Coffee, recently announced that China’s most popular coffee chain will enter the food and beverage vending machine market – origo, wrote.
Zhiya said that this move will help bring their products closer to customers.
Luckin is growing at an incredible pace in the country thanks to fast and cheap shipping and great discounts on online orders. They currently have a total of 4,500 coffee shops in China, as opposed to 4,100 Starbucks stores. (origo)
Related news
PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Breakthrough points
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Starbucks: store closures and layoffs in North America, billion-dollar restructuring begins
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Vörösmarty Square Christmas Market has opened – premium prices, stable selection, thematic weekends
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Szedvicsfutószalag-bárpult – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Egy szerény ebéd a mennybe megy – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

