Luckin Coffee enters the food and beverage vending machine market
Qian Zhiya, CEO of Luckin Coffee, recently announced that China’s most popular coffee chain will enter the food and beverage vending machine market – origo, wrote.
Zhiya said that this move will help bring their products closer to customers.
Luckin is growing at an incredible pace in the country thanks to fast and cheap shipping and great discounts on online orders. They currently have a total of 4,500 coffee shops in China, as opposed to 4,100 Starbucks stores. (origo)
Related news
This is how they see the car of the future in China and Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >China’s place in the global economy: the future isn’t “Made in China”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Svédasztalos menza a 14. kerületben – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Szallas.hu: Vir was the most popular among Hungarians traveling to Croatia this summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hotels and restaurants in Hungary have become the most expensive in the EU – Lake Balaton’s price advantage is melting away
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >