Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Sainsbury’s plans push into UK beauty market					                
            Sainsbury’s plans push into UK beauty market
    🎧 Hallgasd a cikket:
    
    
    
    
    
    
    
  
  Taking on Boots, Superdrug and Debenhams, Sainsbury’s is testing department store-style beauty aisles staffed with specialist assistants in 11 stores. The UK beauty market is worth GBP 2.8 billion and it keeps growing. Sainsbury’s plan is to double the size of its beauty offering later.
Related news
The strategy behind beauty: Rossmann Beauty Expo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JD.com’s attempt to enter the UK market fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Virtual makeup and AI assistant: L’Oréal unveils the future of the beauty industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
			
				More related news >			
                                
		Related news
OKSZ is puzzled by the government’s decision
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gergely Gulyás: margin reduction will remain until February 28th and will be expanded to include additional product lines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: The Hungarian economy is still performing modestly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					