Private Brand Expert Daymon Enters The UK
Daymon, a global expert in developing private brands, is partnering with leading distributors in the UK to disrupt the English private brand market.
More and more, retailers are treating private brands like national brands instead of a follower product or a lower-cost version of a mainstream product.
Private brands will continue to grow globally, not only in countries with high potential due to lower levels of market share penetration, but also in markets where private brands are already well-developed, such as the UK, Daymon has forecast.
The UK is among the top 10 markets for private brands in terms of both market share and sales volume values.
ESM
Related news
Aldi unveils Brussel Sprout flavour cocktail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italy’s Granarolo expands in the UK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever Agrees To Sell Snacking Brand Graze To Katjes International
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
