Banana, rolls and toothbrush were the hit products in summer ALDI stores
ALDI opened temporary stores at three summer music festivals (VOLT, Balaton Sound, Sziget) and at the 17th FINA World Championships, which served more than 200,000 customers. Top products included banana, cherry tomatoes, apple, nectarine, bread rolls and other baked goods. In the Grill Zones ALDI’s chefs prepared nearly 20,000 hot meals. From dairy products chocolate milk, yogurt and mozzarella snack proved to be the most popular. In the non-food category toothbrush and earplugs sold well. //
Related news
ALDI doubles online shopping availability, home delivery now available to 3.2 million Hungarian consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new ALDI opens in Zugló, in Zenit Corsó
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi Ireland Unveils Cooling Range In Time For Menopause Awareness Month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Sustainable Future Awards were presented: the most outstanding sustainable companies and leaders of the year were recognized
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
