Luxury-trip tester campaign is successful
🎧 Hallgasd a cikket:
Travel agency Tensi Ltd. has borrowed the idea of the game “The second job of the world” from the famous Queensland-based travel agency: the best candidate for the job of a luxury-journey tester wins a special, exclusive trip for each month for six months, and one million HUF spending money. The winner will get to “test” the journeys and write a journal on them. The campaign appears to be rather successful at the moment, it will be closed on 9th January 2011.
Related news
More related news >
Related news
The developer of the Hotel Petit Bois Füred won this year’s real estate development award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Szakmai innovációk és összefogás a vendéglátó-oktatásért – sikerrel zárult a VSZOE országos szakmai napja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Dzseki, mint mértékegység – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
