Europeans are more satisfied with online purchases than in-store purchases
Eighty percent of Europeans are satisfied with online shopping, while only 67 percent of them are satisfied with offline in-store purchases – the latest UPS representative survey reveals.
The research of the UPS a global leader in logistics and transportation services, showed that European consumers expect the perfect online shopping experience, the price of the goods and the delivery time is crucial. 58 percent of the surveyed had stopped purchase because of too long delivery time, or due to the lack of delivery date. (MTI)
Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Only old people quit, Generation Z just doesn’t do it anymore
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >