Hungary’s first AI-powered restaurant assistant
Nine out of 10 diners tend to research online before visiting a restaurant in person, but the information available on social networking sites is limited.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/6-7
NeerY has developed a community app that makes it easier to gather information and find your way around, while also addressing certain problems of restaurants. Users can chat, quickly find all the information they need and even get discounts. The assistant is available 24 hours a day and can answer complex questions. //
Related news
Sopron University makes operations more efficient with AI assistants
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI caught a thief in the first Hungarian hybrid smart store
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital Accessibility: Are All Websites Affected? Myths, Reality, and a French Warning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Huge result: more Michelin recognition for Hungarian restaurants and hotels than ever before
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MVI urges for more reasonable fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >13 accommodations in Hungary received Michelin Key recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >