Eroski customers saved more than EUR 33m in the first half of the year
With discounts on more than 5,700 products, Spanish retail chain Eroski has saved shoppers a total of more than EUR 33m in the first half of 2024. More than 50% of the savings came from lowering the prices of over 1,100 Eroski private label products. Under the “Siempre buenos precios” campaign, the prices of 576 products were curbed, saving a further EUR 13m.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/10
Related news
Lidl Boosts Investments In Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Unveils First Airport Convenience Store In Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Delivery Hero says it remains committed to Spanish business Glovo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Business sentiment improved slightly in September in the euro area and the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Our food waste has decreased by a third in the last 8 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PET bottles get a new look: 25% recycled content mandatory from January
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >