Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > A new level of food delivery with automatic refund with a few clicks
A new level of food delivery with automatic refund with a few clicks
🎧 Hallgasd a cikket:
It is the first time that a food retailer kifli.hu , automatically refunds the price of products rejected by customers. The customers can also choose the option to use that amount for charity.
No need to mess with emails or chat with customer service by phone: a refund can be arranged with a few clicks, either through the website or the app. You can fix the problem online within 72 hours of ordering, and you will receive a credit that can be purchased immediately, in no time.
Related news
Every bottle counts – hundreds of million forints raised from donations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Palm trees grow under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Egészség, trendbe csomagolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Art on Me is closing for good
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The economic sentiment index deteriorated in the EU and the euro area in August, but improved in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: at least 70 out of every 100 forints spent goes to multinationals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >