Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > A new level of food delivery with automatic refund with a few clicks
A new level of food delivery with automatic refund with a few clicks
🎧 Hallgasd a cikket:
It is the first time that a food retailer kifli.hu , automatically refunds the price of products rejected by customers. The customers can also choose the option to use that amount for charity.
No need to mess with emails or chat with customer service by phone: a refund can be arranged with a few clicks, either through the website or the app. You can fix the problem online within 72 hours of ordering, and you will receive a credit that can be purchased immediately, in no time.
Related news
Every bottle counts – hundreds of million forints raised from donations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The start of school brought the second strongest week in the history of Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Palm trees grow under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Margin freeze stirs up emotions in the drugstore market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Haggenmacher brewery reopens after 100 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IKEA celebrates 40 years of meatball success with falafel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >