Food sales increased the most in Hungarian online commerce
Online food trade is the fastest growing area of Hungarian trade – was said at the Agora Professional Conference in Budapest where the experts of the sector spoke about the impact of social media on Internet commerce.

The online food trade sector increased by 22.5 percent in 2017, and similar growth is expected in the forthcoming times. The value of an average online shopping is twice as a store shopping. In Hungary. 3 million people have already purchased online, including one million of them food via the Internet, and one third of them returning online consumer – said Madar Norbert, senior consultant of GKI Digital said at the roundtable discussion.
Related news
More than two hundred programs in the spring offer of AGORA in Szombathely
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Picnic targets break-even point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: the government’s focus is on preserving the rural way of life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
