Anora To Distribute AB InBev Brands In Finland, Norway
Nordic drinks firm Anora has announced the signing of a partnership with AB InBev, under which it will distribute beer brands including Corona, Stella Artois and Budweiser in the on-trade channel in Finland and Norway.
A megállapodás szeptember elején lép életbe, és általa a finnországi központú Anora kínálata tovább erősödhet, ami a vállalat növekedési stratégiájának kulcsfontosságú eleme.
– Megtiszteltetés számunkra és várakozással teli izgalommal tölt el bennünket az AB InBevvel való együttműködés lehetősége – nyilatkozta Pekka Tennilä, az Anora vezérigazgatója.
– Az Anoránál nagy hangsúlyt fektetünk kereskedelmi kiválóságunk építésére, amiben ez a partnerség egy újabb fontos lépés. A partneri portfolióban megtalálható ikonikus sörmárkákkal – összhangban azzal a törekvésünkkel, hogy az italok széles skáláját ismertessük meg a skandináv fogyasztókkal – még jobb szolgáltatást tudunk nyújtani finnországi és norvégiai vendéglátóhelyi ügyfeleinknek.
Jerry Maguire, az AB InBev európai növekedési piacokért felelős igazgatója méltatta az Anora által az elmúlt években szerzett „kiváló hírnevet”, és hozzátette, hogy a sörgyár „örömmel működik együtt az Anorával az erős globális márkáink fejlesztése érdekében”.
A hosszú távú partnerségi megállapodás kiterjed az AB InBev márkák, például a Corona Extra és Corona Cero, a Stella Artois és a Budweiser teljes kiskereskedelmi forgalmazására a finn és norvég piacon.
Related news
Beer consumption is decreasing in Germany and Europe
German beer culture is known around the world, but even…
Read more >Anheuser-Busch InBev and Carlsberg are facing challenges due to weak quarterly results
The world’s top brewers, Anheuser-Busch InBev (AB InBev) and Carlsberg,…
Read more >Diageo gives Guinness 0.0 a €30m boost
Drinks giant Diageo has declared its commitment to almost double…
Read more >Related news
Why are parcel locker providers getting stuck? This data points to the reasons
Parcel terminals are becoming increasingly popular: this year, nearly three-quarters…
Read more >Using 30% less materials would be a solution to the climate crisis
The circular economy is a global imperative: it transcends geographical…
Read more >Sustainability and health: the rise of plant-based dairy products in Hungary
In recent years, plant-based dairy alternatives have gained significant popularity…
Read more >