Kroger adopts online marketplace model similar to Amazon, Walmart
The Kroger Co. is integrating digital marketplace platform Mirakl into its Kroger Ship ship-to-home program.
The leading supermarket retailer will offer Kroger Ship customers an extended aisle with more than 50,000 additional products. The new products will be made available through marketplace partners via Mirakl, a software platform enabling B2C and B2B digital marketplaces.
Kroger launched Kroger Ship in August 2018. The service delivers private-label and center-aisle groceries, household essentials and bulk merchandise through third-party carriers.
CSA
Related news
Kroger pumps up private label with new protein line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New challenges for online marketplaces
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland: strong growth in Poland and Austria
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Eurostat: the number of guest nights spent in EU tourist accommodation establishments exceeded three billion in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Bread Day celebrated with a national charity event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how PENNY’s opening hours will be on the October and November holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >