Kroger adopts online marketplace model similar to Amazon, Walmart
The Kroger Co. is integrating digital marketplace platform Mirakl into its Kroger Ship ship-to-home program.
The leading supermarket retailer will offer Kroger Ship customers an extended aisle with more than 50,000 additional products. The new products will be made available through marketplace partners via Mirakl, a software platform enabling B2C and B2B digital marketplaces.
Kroger launched Kroger Ship in August 2018. The service delivers private-label and center-aisle groceries, household essentials and bulk merchandise through third-party carriers.
CSA
Related news
ALDI doubles online shopping availability, home delivery now available to 3.2 million Hungarian consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kroger pumps up private label with new protein line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New challenges for online marketplaces
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Budapest’s historic restaurant reopens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The drought protection was effective
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Institute of Agricultural Economics: poultry meat exports increased, pork meat exports decreased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
