Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Amazon is the most valuable brand in the world
Amazon is the most valuable brand in the world
🎧 Hallgasd a cikket:
Amazon remains the world’s most valuable brand. The company stands on the frst place for the third year in a row.
According to the BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands list of the Kantar Millward Brown media market research firm, Amazon’s value rose 64 percent last year to 683.85 billion USD.
The second most valuable brand remains Apple, with 612 billion USD (+ 74 percent). (MTI)
Related news
Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon: office worker numbers may reduce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Google and the German Retail Federation join forces to train retailers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
K&H Analyst Commentary: No surprises, but risks still exist
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation in the OECD slowed to 4.1 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is why it is worth buying domestic products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >