Avaya: SMEs must also use enterprise technologies to retain customers
Customers no longer have enough good product or service, they also want an experience. And the impact of a positive or negative customer experience goes far beyond a single purchase. Customers can turn away from the company after a bad experience, and some unpleasant customer experiences can result in the loss of up to 60 percent of the customer base, according to the Avaya survey.
Related news
Interest-free working capital loan for micro and small businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: GINOP Plusz “Improvement of Working Conditions” priority project launches on September 1
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Death of SEO Blogs – What Does This Mean for SMB Marketing?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >