Avaya: SMEs must also use enterprise technologies to retain customers
Customers no longer have enough good product or service, they also want an experience. And the impact of a positive or negative customer experience goes far beyond a single purchase. Customers can turn away from the company after a bad experience, and some unpleasant customer experiences can result in the loss of up to 60 percent of the customer base, according to the Avaya survey.
Related news
More than a warehouse – industrial condominiums with RaktárAD’s flexible and energy-efficient solutions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism among Hungarian SMEs – the third quarter report of the VOSZ Barometer 2025 has been published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BinX and Számlázz.hu would automate the entire Hungarian SME sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A collection of short stories was published by the Nébih’s Without a Remnant program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In the age of AI, STEM professions are also future-proof
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >