Avaya: SMEs must also use enterprise technologies to retain customers
Customers no longer have enough good product or service, they also want an experience. And the impact of a positive or negative customer experience goes far beyond a single purchase. Customers can turn away from the company after a bad experience, and some unpleasant customer experiences can result in the loss of up to 60 percent of the customer base, according to the Avaya survey.
Related news
MKIK: SMEs can also turn to conciliation bodies from January
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Marketing spending is decreasing, customer base is increasing – what is the secret to the success of SMEs?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Careless corporate use of artificial intelligence can also violate trade secrets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now pay utility bills with qvik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
