Avaya: SMEs must also use enterprise technologies to retain customers
Customers no longer have enough good product or service, they also want an experience. And the impact of a positive or negative customer experience goes far beyond a single purchase. Customers can turn away from the company after a bad experience, and some unpleasant customer experiences can result in the loss of up to 60 percent of the customer base, according to the Avaya survey.
Related news
Despite the challenges, the SME sector maintains its position in the Hungarian economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Richárd Szabados: 2,600 businesses have already applied for the fixed 3 percent loan targeting SMEs, worth 140 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SMEs applied for 3 percent business loans worth 140 billion forints in two weeks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A bright future for the plant-based food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland Germany Tests New Packaging Return System For Cosmetics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

