GVH President calls for a transparent evaluation system in food delivery
The Hungarian Competition Authority (GVH) carried out a comprehensive quick analysis to examine the possibility of expressing consumers’ opinions on domestic online platforms specialising in food ordering and home delivery. The National Competition Authority recommends that those affected be made more transparent by restaurant reviews.
Related news
One of the Vice-Chairs of the OECD Competition Committee became the President of the Hungarian Competition Authority (GVH)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer compensation and fines – one billion forints worth of lessons learned from the GVH AboutYou case
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH President: digitalization is transforming competition and consumer protection law
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Retailer of the Year award announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: significant price drop in the pork market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
