GVH President calls for a transparent evaluation system in food delivery
The Hungarian Competition Authority (GVH) carried out a comprehensive quick analysis to examine the possibility of expressing consumers’ opinions on domestic online platforms specialising in food ordering and home delivery. The National Competition Authority recommends that those affected be made more transparent by restaurant reviews.
Related news
Consumer compensation and fines – one billion forints worth of lessons learned from the GVH AboutYou case
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH President: digitalization is transforming competition and consumer protection law
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: About You pays more than one billion forints in fines and customer compensation in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food allergy, food intolerance, cross-allergy: let’s put ourselves in the picture!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
