GVH President calls for a transparent evaluation system in food delivery
The Hungarian Competition Authority (GVH) carried out a comprehensive quick analysis to examine the possibility of expressing consumers’ opinions on domestic online platforms specialising in food ordering and home delivery. The National Competition Authority recommends that those affected be made more transparent by restaurant reviews.
Related news
The GVH also calls on consumers to shop carefully during the Christmas period
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Competition Authority has launched a follow-up investigation into the Wish e-commerce marketplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Competition Authority and the Greek Competition Authority have strengthened their cooperation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Euromonitor International unveils Global Consumer Trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Weak average walnut harvest: Hungary may need imported walnuts by Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most retail companies have been forced to pay with ransomware, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
