Tesco hypermarkets are transforming
Thanks to predictability, economic growth, commitment to the country, and good partnership with the Hungarian government, Tesco as the largest retailer and taxpayer in Europe invests billions in Hungary, CEO of Tesco Central Europe told Magyar Nemzet in an exclusive interview.
Matt Simister believes that in today’s economic-tax environment we can successfully trade in our country. Matt Simister talks about a new multi-company hypermarket redesign strategy to respond to customer needs by optimizing its own retail space on over 10,000 square meters, focusing on quality, while renowned brands appear as tenants in the mall. (magyarnemzet.hu, Thurzó Katalin)
Related news
Applications for Tesco’s program to support the future of local youth and communities have been extended until November 14th.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With 3.1 million QR codes scanned, Tesco Clubcard app ranks among the top 5 most downloaded apps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
PENNY wins the Energy Efficient Company award again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


