Tesco hypermarkets are transforming
Thanks to predictability, economic growth, commitment to the country, and good partnership with the Hungarian government, Tesco as the largest retailer and taxpayer in Europe invests billions in Hungary, CEO of Tesco Central Europe told Magyar Nemzet in an exclusive interview.
Matt Simister believes that in today’s economic-tax environment we can successfully trade in our country. Matt Simister talks about a new multi-company hypermarket redesign strategy to respond to customer needs by optimizing its own retail space on over 10,000 square meters, focusing on quality, while renowned brands appear as tenants in the mall. (magyarnemzet.hu, Thurzó Katalin)
Related news
The winning projects of Tesco’s competition supporting children, young people and local communities can start with the start of school – nearly 2 million people voted for them
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s food rescue heroes reduced the company’s food waste by 73%
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn discloses methane emissions in “world first” move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
LG’s new washing machines come with a microplastic filter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coupon war over pensioner vouchers: Lidl and Aldi both offer extra discounts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >