Tesco hypermarkets are transforming
Thanks to predictability, economic growth, commitment to the country, and good partnership with the Hungarian government, Tesco as the largest retailer and taxpayer in Europe invests billions in Hungary, CEO of Tesco Central Europe told Magyar Nemzet in an exclusive interview.
Matt Simister believes that in today’s economic-tax environment we can successfully trade in our country. Matt Simister talks about a new multi-company hypermarket redesign strategy to respond to customer needs by optimizing its own retail space on over 10,000 square meters, focusing on quality, while renowned brands appear as tenants in the mall. (magyarnemzet.hu, Thurzó Katalin)
Related news
Almost 200: a new Tesco store opened in Balatonalmádi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food donations equal to the weight of a railway locomotive from Tesco customers in the most successful fundraiser in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pressure on retail chains continues to grow — warns Lidl Hungary CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The High Quality Food trademark helps more and more consumers make informed choices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s hot drinks category exceeded 2024 sales throughout the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

