Internet services market is changing
According to the analysis, three-quarters of respondents have changed their previous online shopping habits, and a quarter spend their last-minute money on a service such as travel.
The announcement quotes Banga Györgyi, chief operating officer of the Bonus Brigade, who said that flexibility has become one of the most important factors influencing purchasing decisions, which also shows that financial awareness is growing among consumers. (MTI)
Related news
Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon To Invest €1.4bn In Dutch Operation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New food certification for products free from ultra-processed ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: once again Hungary’s best sustainability bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

