Internet services market is changing
According to the analysis, three-quarters of respondents have changed their previous online shopping habits, and a quarter spend their last-minute money on a service such as travel.
The announcement quotes Banga Györgyi, chief operating officer of the Bonus Brigade, who said that flexibility has become one of the most important factors influencing purchasing decisions, which also shows that financial awareness is growing among consumers. (MTI)
Related news
Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why do we buy impulsively and what does this mean for webshops?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PwC Magyarország publishes the list of top-grossing online FMCG players
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Export champion with innovation in the sugar market curve – Budapest industry roundtable on the competitiveness of confectionery manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >METRO’s Tasty Hungary initiative has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to store eggs? – Useful tips from Nébih
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >