Solution to curb product loss
French company Groupement Les Mousquetaires, which represents brands such as Intermarché, Netto and Bricomarché, is introducing an AI-based solution to fight fraud at self-checkouts.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/2-3
Following the successful trial of Diebold Nixdorf’s Vynamic® Smart Vision I Shrink Reduction technology, the retailer is now getting ready to introduce it in the group’s stores. The new system analyses customer behaviour in real time and detects if an item hasn’t been scanned, if products are stacked or if a shoppers leaves without paying.
Related news
Hungarian freight transport at a sustainability turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI in customer service: tangible business benefits in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Olyan MI kell, ami meg tud bennünket védeni – mondja a kibertitok jövőkutató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Sustainable Future Awards were presented: the most outstanding sustainable companies and leaders of the year were recognized
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visa launches new program to support the digitalization of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
