Solution to curb product loss
French company Groupement Les Mousquetaires, which represents brands such as Intermarché, Netto and Bricomarché, is introducing an AI-based solution to fight fraud at self-checkouts.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/2-3
Following the successful trial of Diebold Nixdorf’s Vynamic® Smart Vision I Shrink Reduction technology, the retailer is now getting ready to introduce it in the group’s stores. The new system analyses customer behaviour in real time and detects if an item hasn’t been scanned, if products are stacked or if a shoppers leaves without paying.
Related news
KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Year-end reflections and heart-warming thoughts!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB: artificial intelligence could be the new engine of the financial system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sunday lockdowns may return in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

