The store of chains help the National Bank to develop financial awareness
The Hungarian National Bank (MNB) signed a cooperation agreement with five store of chains – the kamaraonline.hu wrote.
The customers therefore have access to informations, developing financial awareness in a total of nearly 800 commercial units, as well as in the chains’ advertising newspapers, corporate and community web pages. The participating chains are: Aldi Magyarország Élelmiszer Bt., CBA és Príma Áruházlánc, MediaMarkt, Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. and the Tesco-Global Áruházak Zrt. (kamaraonline.hu)
Related news
According to a survey by OTP Bank, financial awareness among young people is growing spectacularly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB: travel insurance conditions have changed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The world celebrates thrift on October 31st
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This is how Hungarians spend money for Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Recycling packaging can save billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih inspected factories producing both gyro skewers and raw materials – the operation of one factory was immediately suspended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

