The store of chains help the National Bank to develop financial awareness
The Hungarian National Bank (MNB) signed a cooperation agreement with five store of chains – the kamaraonline.hu wrote.
The customers therefore have access to informations, developing financial awareness in a total of nearly 800 commercial units, as well as in the chains’ advertising newspapers, corporate and community web pages. The participating chains are: Aldi Magyarország Élelmiszer Bt., CBA és Príma Áruházlánc, MediaMarkt, Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. and the Tesco-Global Áruházak Zrt. (kamaraonline.hu)
Related news
MNB: qualified corporate loans can now be applied for at four banks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB: the fight against inflation is not over yet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >An 11 percent increase in wealth sounds good, but according to Blochamps, it’s only the happiness of a narrow elite
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Greek investor received a red light: the future of Alföldi Tej is uncertain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >