Lidl to increase plant-based product sales in Belgium by cutting prices
From 15 May Lidl permanently reduces the prices of its plant-based milk and meat alternatives to bring them in line with animal products. Plus the share of plant-based protein sources will increase to 20% by 2030, and the proportion of alternative dairy products will reach 10%. With these steps Lidl wants to make plant-based products more widely available.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/6-7
Related news
Lidl permanently reduces the prices of some chocolates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new era begins in Salgótarján: the city’s first STOP SHOP shopping park is being built
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Spain Transforms Plastic Waste Into Garbage Bags
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The customer of the future in 2025: price and convenience above all else
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
