Applikációval nyitható bevásárlókocsit tesztel a Netto Németországban
A Netto közlése szerint a világ első olyan bevásárlókocsiját teszteli, amelyet alkalmazással és érmével is fel lehet oldani. Az első tesztüzem a diszkontcég két bajorországi üzletében indul.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A kiegészítő funkciót a „Hybridloc” digitális rendszer biztosítja. Az alkalmazott technológia a Wanzl bevásárlókocsi-gyártótól származik. Ha a vásárlóknál nincs pénzérme vagy chip, vagy ha a digitális használatot részesítik előnyben, akkor egyszerűen csak odatartják okostelefonjukat a megnyitott Netto alkalmazással és az üzlet előzetes kiválasztásával a bevásárlókocsi fogantyújához, és a zár az NFC-kommunikáció révén feloldódik.
A Netto úgy tekint az új technológiára, mint az okostelefont használó vásárlók számára nyújtott szolgáltatásra.
Related news
Coffee consumption declines in Germany in 2024
Total per capita consumption dropped nearly 2% in volumes to…
Read more >Consumer confidence in branded products is growing again in Germany
The popularity of private label products has somewhat waned and…
Read more >Automated store concepts expand across rural Germany
Germany’s smart store landscape is evolving rapidly, with stores located…
Read more >Related news
This is how store margins are changing now that the government has decided
The government announced that it would limit the margins on…
Read more >The European Commission’s agriculture and food roadmap guarantees EU food security
The European Commission’s agriculture and food roadmap adopted in February…
Read more >Auchan stores will celebrate Consumer Protection Day on March 14th
Auchan Hungary organized World Consumer Protection Day in its stores…
Read more >