Applikációval nyitható bevásárlókocsit tesztel a Netto Németországban
A Netto közlése szerint a világ első olyan bevásárlókocsiját teszteli, amelyet alkalmazással és érmével is fel lehet oldani. Az első tesztüzem a diszkontcég két bajorországi üzletében indul.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A kiegészítő funkciót a „Hybridloc” digitális rendszer biztosítja. Az alkalmazott technológia a Wanzl bevásárlókocsi-gyártótól származik. Ha a vásárlóknál nincs pénzérme vagy chip, vagy ha a digitális használatot részesítik előnyben, akkor egyszerűen csak odatartják okostelefonjukat a megnyitott Netto alkalmazással és az üzlet előzetes kiválasztásával a bevásárlókocsi fogantyújához, és a zár az NFC-kommunikáció révén feloldódik.
A Netto úgy tekint az új technológiára, mint az okostelefont használó vásárlók számára nyújtott szolgáltatásra.
Related news
Edeka launches new campaign to promote regional products
In Germany, Edeka has launched a new advertising campaign focusing…
Read more >Food offering is attracting more and more shoppers to drugstores in Germany
Buying groceries in drugstores continues to gain importance. According to…
Read more >GfK’s German consumer sentiment index for May improved
Instead of the deterioration expected by analysts, the German consumer…
Read more >Related news
Food truck season kicks off with a goulash cannon and a dachshund race
Hundreds of years old “food trucks” are arriving at Kincsem…
Read more >Nestlé rolls out KitKat chocolate tablets in Romania
Nestlé has launched a new 99g KitKat chocolate tablet line…
Read more >The 55-65 age group is also considered an important labor market reserve
Public charges for seasonal and casual employment have increased significantly…
Read more >