AMC launched a campaign promoting domestic melons
A campaign to promote the consumption of domestic melons was launched on Monday by the Ministry of Agriculture (AM), the Agrármarketing Centrum (AMC) and the National Chamber of Agriculture (NAK).
According to the announcement, in the campaign called “Summer, Melon, Slices”, the diversity of various types of melons available in Hungary as well as their use and the benefits of melon, consumption will be presented, at various locations, events and children’s camps.
Related news
Hungary’s food industry on the threshold of progress: the second Hungarian Food Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s craft breweries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAK: Eastern European farmer organizations join forces to protest against the European Commission’s proposal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H Analyst Commentary: There is still room for expansion in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rising prices, declining exports – the Hungarian poultry sector shows a mixed picture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Value and quality as the most important tools for consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >