AMC launched a campaign promoting domestic melons
A campaign to promote the consumption of domestic melons was launched on Monday by the Ministry of Agriculture (AM), the Agrármarketing Centrum (AMC) and the National Chamber of Agriculture (NAK).
According to the announcement, in the campaign called “Summer, Melon, Slices”, the diversity of various types of melons available in Hungary as well as their use and the benefits of melon, consumption will be presented, at various locations, events and children’s camps.
Related news
Chamber of Agriculture: This year’s apple harvest is well below average
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New perspectives in rosehip cultivation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian apple producers in trouble, this year’s harvest well below average
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians will spend more this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: what does child inflation show?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungaricums show the diversity of Hungarian identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
