AMC launched a campaign promoting domestic melons
A campaign to promote the consumption of domestic melons was launched on Monday by the Ministry of Agriculture (AM), the Agrármarketing Centrum (AMC) and the National Chamber of Agriculture (NAK).
According to the announcement, in the campaign called “Summer, Melon, Slices”, the diversity of various types of melons available in Hungary as well as their use and the benefits of melon, consumption will be presented, at various locations, events and children’s camps.
Related news
The best gluten-free bakeries can compete again this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Magosz-NAK: Brussels’ pressure on the Mercosur agreement is unacceptable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GOSZ-VSZT-NAK winter wheat variety trials provide great help to farmers before the sowing season
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
There is development potential in domestic table grape production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Couriers protest over deteriorating working conditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A third of Hungarians cannot call a reliable professional in case of a home emergency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >