AMC launched a campaign promoting domestic melons
A campaign to promote the consumption of domestic melons was launched on Monday by the Ministry of Agriculture (AM), the Agrármarketing Centrum (AMC) and the National Chamber of Agriculture (NAK).
According to the announcement, in the campaign called “Summer, Melon, Slices”, the diversity of various types of melons available in Hungary as well as their use and the benefits of melon, consumption will be presented, at various locations, events and children’s camps.
Related news
Campaign launched to dispel misconceptions about meat and dairy products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Jakab: We must respond to agricultural challenges with competitive farming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >V4 agricultural chambers demand complete change of direction from the European Commission
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NGM: conscious shopping for peaceful holidays, consumer protection advice for the Christmas period
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: no misleading values were found in the liquid absorption capacity of newborn diapers and sanitary napkins
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
