The Hungarian company car market is holding up: company leaders are thinking almost exclusively about buying new cars
As a result of the coronavirus outbreak, a third of Hungarian ceos took a waiting position on the expansion of the company fleet and postponed the purchase of cars, while 12 percent chose accelerated purchasing as their strategy, as the viral situation led to an increase in the demand for company cars at about the same rate among their employees.
Related news
We spend an average of HUF 105,000 per person on domestic travel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EU court: insurers must refund the price of organized trips canceled due to the coronavirus epidemic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How stable are the biggest companies in these turbulent times? Mol is on the podium again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Producer prices in Germany fell in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >