Molson Coors launches non-alcoholic beverages
🎧 Hallgasd a cikket:
In association with L.A. Libations, Molson Coors rolls out a new non-alcoholic range. This autumn, the flavoured seltzer HUZZAH with added probiotics will come out in California followed by the 100 per cent plant-based MadVide that is free from sugar, calories and artificial additives.
Related news
Molson Coors to cut 400 corporate jobs as it positions itself ‘beyond beer’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With a clear head
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A trend change among young people: Generation Z thinks differently about non-alcoholic drinks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
GKI confidence index reaches 4-month high in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Euromonitor International unveils Global Consumer Trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how much pensioner food vouchers are actually worth – each store chain offers a different discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

