Molson Coors To Roll Out Non-Alcoholic Beverages
Molson Coors has announced plans to introduce a new range of non-alcoholic beverages in partnership with L.A. Libations.
The move is part of the company’s efforts to expand its product portfolio to the non-alcoholic drinks category.
The first product, scheduled to launch this September in California, is HUZZAH – a full-flavoured seltzer with added probiotics.
ESM
Related news
With a clear head
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A trend change among young people: Generation Z thinks differently about non-alcoholic drinks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Colruyt seeks expansion through drinks webshop Boir
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl Hungary joined the donation convoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s parent company and AutoStore are creating a world-first, AI-driven center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurostat: the number of guest nights spent in EU tourist accommodation establishments exceeded three billion in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >