Molson Coors To Roll Out Non-Alcoholic Beverages
Molson Coors has announced plans to introduce a new range of non-alcoholic beverages in partnership with L.A. Libations.
The move is part of the company’s efforts to expand its product portfolio to the non-alcoholic drinks category.
The first product, scheduled to launch this September in California, is HUZZAH – a full-flavoured seltzer with added probiotics.
ESM
Related news
Rapid changes, adaptive path
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With a clear head
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A trend change among young people: Generation Z thinks differently about non-alcoholic drinks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Layers of problems
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
