Molson Coors To Roll Out Non-Alcoholic Beverages
Molson Coors has announced plans to introduce a new range of non-alcoholic beverages in partnership with L.A. Libations.
The move is part of the company’s efforts to expand its product portfolio to the non-alcoholic drinks category.
The first product, scheduled to launch this September in California, is HUZZAH – a full-flavoured seltzer with added probiotics.
ESM
Related news
With a clear head
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A trend change among young people: Generation Z thinks differently about non-alcoholic drinks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Colruyt seeks expansion through drinks webshop Boir
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Production has started at Magna’s new Vecsés plant – the investment will create hundreds of jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Present your innovation at the SIRHA Budapest 2026 exhibition!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

