Áldomás: new Hungarian premium food brand can conquer the foreign markets
The Hungarian National Trading House (MNKH) and the Sustainable Functional Food Chain and Marketing Board (FÉLT) have created a new Hungarian premium food brand called Áldomás.
The primary aim of the initiative is to promote high-quality domestic foodstuffs at foreign markets, as well as to achieve succesful sales. The Áldomás products are scheduled to be marketed in Hungary and abroad in the first half of next year.
GMO exemption in the entire production chain is a basic requirement as well as the exemption of artificial, synthetic materials or the flavor-enhancing additives.
Related news
Hungarian pork foreign trade: dramatic decline in the first five months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We can expect a closer economic and tourism partnership with Montenegro
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary has been in the EU for 20 years: how has foreign trade changed?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >