Aldi for sustainable coffee production
Aldi Germany has defined and published binding targets for its coffee purchasing policies. In addition to this, the discount store chain has promised to increase its share of private label certified coffee brands. Aldi is part of a coffee-production chain that involves more than 100 million people in Africa, Asia and South America.
Related news
The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shopper-friendly opening hours during the holidays: all ALDI stores will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi Belgium’s energy drink begins European conquest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
REGIO GAMES: billions in Christmas spending on the gaming market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl cookbook published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JYSK donates 3 million forints worth of furniture to the Oncology Institute
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

