NRF lays down principles for AI use in retail
As retailers are adopting more AI tools, in the US the National Retail Federation’s centre for digital risk and innovation has formulated and published a set of principles, entitled “Principles for the Use of Artificial Intelligence in the Retail Sector”. The principles cover four themes – governance and risk management, customer engagement and trust, workforce applications and use, and business partner accountability.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/12-01
Related news
The 3rd Open Markets Day will be held at 22 locations across the country
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Romanian retail trade expands despite austerity measures
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: the gross average salary was 693,700 forints, 9.0 percent higher than a year earlier.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Data-driven decisions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ZEW: Economic sentiment in Germany improved in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >