NRF lays down principles for AI use in retail
As retailers are adopting more AI tools, in the US the National Retail Federation’s centre for digital risk and innovation has formulated and published a set of principles, entitled “Principles for the Use of Artificial Intelligence in the Retail Sector”. The principles cover four themes – governance and risk management, customer engagement and trust, workforce applications and use, and business partner accountability.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/12-01
Related news
Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: purchasing power is increasing, retail trade is expanding – family tax cuts and food vouchers for pensioners are further strengthening turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: There is still room for expansion in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Glass and paper are the most recycled
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s first mobile store in Hungary will open on October 17th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The index of price increases perceived by the population remains high
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >