Who emerged victoriously from the pandemic
Meanwhile, the sales volume of flour in Hungary increased by 168 percent in March, in April 200 online webshops opened daily. However, not all upswings are so evident – PwC Hungary’s consultants conducted an analysis of which industries, products and services emerged from the pandemiological situation over several months. Also examining what are the habits that are expected to fit into the post-pandemic value system in the long run.
Related news
AI Readiness Index 2025: we are more prepared now
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >After temporary stabilization, the outlook for the domestic food industry is uncertain again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Recycling packaging can save billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AI Readiness Index 2025: we are more prepared now
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi launches ‘lickable’ wrapping paper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
