Who emerged victoriously from the pandemic
Meanwhile, the sales volume of flour in Hungary increased by 168 percent in March, in April 200 online webshops opened daily. However, not all upswings are so evident – PwC Hungary’s consultants conducted an analysis of which industries, products and services emerged from the pandemiological situation over several months. Also examining what are the habits that are expected to fit into the post-pandemic value system in the long run.
Related news
Tourism produced a strong eight months – MBH quick analysis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PwC Hungary and Budapest University of Economics sign strategic agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation remained unchanged in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Radeberger Group to distribute Estrella in Germany next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ikea launches food scrap recycling pilot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >