Who emerged victoriously from the pandemic
Meanwhile, the sales volume of flour in Hungary increased by 168 percent in March, in April 200 online webshops opened daily. However, not all upswings are so evident – PwC Hungary’s consultants conducted an analysis of which industries, products and services emerged from the pandemiological situation over several months. Also examining what are the habits that are expected to fit into the post-pandemic value system in the long run.
Related news
There are both positives and negatives in the new Hungarian certificate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Clean Industrial Deal: everything about the green transition and how to finance it
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian buyers are still more restrained
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Margin freeze: prices of hundreds of products have decreased, the government may expand the scope
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Labour market trends in grocery retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Changing meat market: more cattle and pigs, less poultry processed in the first half of 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >