Aldi introduces AI-powered checkout-free technology in the US
Germany’s Aldi and its partner Grabango have officially announced the launch of an Aldigo pilot programme, offering checkout-free technology in one of the discount chain’s Chicago stores.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/6-7
Aldi and Grabango have been testing the new technology since late 2023. After downloading the Grabango app, shoppers can add items to their cart and at the end of the shopping trip they have to scan a QR code, and the system will charge the bill to their online account. //
Related news
Aldi launches healthy recipes for kids in new campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Monster takes on Alani Nu with female-focused energy drink
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >10 percent decrease in customer service jobs – what does AI mean for the sector?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Are you in the book? – Superbrands evaluated once again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Last year, Black Friday brought more than 43 billion forints in turnover to Hungarian e-commerce in a single night.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OECD GDP growth slows in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

