Aldi introduces AI-powered checkout-free technology in the US
Germany’s Aldi and its partner Grabango have officially announced the launch of an Aldigo pilot programme, offering checkout-free technology in one of the discount chain’s Chicago stores.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/6-7
Aldi and Grabango have been testing the new technology since late 2023. After downloading the Grabango app, shoppers can add items to their cart and at the end of the shopping trip they have to scan a QR code, and the system will charge the bill to their online account. //
Related news
Csaba Balázs Rigó: artificial intelligence is a competitiveness factor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >These are the results of ALDI’s clothing sale
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German retail struggles with AI integration
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OECD further improves forecast for global GDP growth this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EPR fees will increase from October: the prices of several products may double
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB: slower growth, declining inflation expected
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >