Agrármarketing Centrum: the results of the autumn honey campaign became better than expected
The autumn campaign to boost honey consumption ended with better than expected results. The message was sent to more than 160,000 children in over one thousand educational establishments – the Agrármarketing Centrum (AMC) told MTI on Wednesday.
According to the announcement, in the autumn campaign between October 15 and December 9 the Ministry of Agriculture, AMC, the Hungarian National Association of Beekeepers (OMME) and the National Chamber of Agriculture (NAK) promoted honey consumption with honey breakfast, radio campaign and charity actions. (MTI)
Related news
NAK-FruitVeB: demand for table grapes is growing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Free-from, but still complete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer demand for table grapes is growing significantly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Carrefour Acquires Super A In Argentina
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola Europacific Partners JV eyes largest factory in Philippines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >