Belgium’s Colruyt Group launches data protection initiative
Thanks to the Colruyt Group’s new data protection initiative, more than 4 million Xtra card and app users can decide for themselves how their personal data is used for promotional purposes. The Belgian retailer wants Xtra to become an effective “personal assistant” and to build a transparent, secure and customer-focused digital ecosystem that connects all of its chains.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/12-2026.01
Related news
A digital milestone in the life of Ahold Delhaize USA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tetra Pak unveils digital manufacturing platform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Podravka buys Zvijezda food group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
THE LATEST ISSUE OF TRADE MAGAZINE HAS BEEN PUBLISHED!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Even though half of Hungarians are stressed about Christmas gifts, we don’t compromise on quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In addition to the wallet, values also matter – this is how Hungarians’ shopping is changing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

