The Wal-Mart is the world's sixth most powerful brand
The Disney is the most powerful, while the Apple is the most valuable brand in the world – according to the Global 500 list 2016 of the British Brand Finance market research and business consulting firm. The retail trade is represented by Wal-Mart among the best brands.
Last year, thanks to the success of the “Star Wars – The Force awakening” film the Disney took the world's “strongest” brand title.
The Disney scored 92 out of the possible 100 points in the assessment of the “Brand Strength Index (BSI)” however it is only one element of the criteria considered when compiling the brand value rankings in Brand Finance’s Global 500 list. (MTI)
Related news
Kroger pumps up private label with new protein line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Apple and Google occupy the checkouts of Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon Launches New Private-Label Food Brand In The US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MediaMarkt Black November – the month of conscious decisions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s good to help, but it’s not always easy!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG has published its third-quarter financial report
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


