Virtual reality can transform tourism
As a result of technological and commercial developments of the recent years, the question of how virtual reality (VR) will affect different industries is becoming increasingly topical.
In the travel industry, for example, we see a very wide range of forecasts ranging from fashionable technology to a threat to the industry – according to a press release by Roland Berger.
VR creates an artificial environment for the user through the use of glasses and headphones; pictures, sounds and motion tracking make the simulation real. As a result, content and software developers continue to be challenged to reach a significant customer base. (Világgazdaság)
Related news
Visit Hungary: Hungarian tourism closes another record year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2024 tourism record was achieved in 11 months this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new era in Budapest’s tourism management: the capital’s TDM model is transforming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Luxuswhiskyhez luxuspohár – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ice cream as a season-extending product
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
