The Tolnatej Zrt. continuously diversifies production
The Tolnatej Zrt. diversifies its production. Previously the cheese production of the company was about 90 percent of the revenue, now it is only 40-50 percent.
The production of classic fresh products – such as ESL cartoned milk, kefir, sour cream, butter, butter cremes – are growing steadily over the past ten years. This is the company's new strategy – the CEO of the Tolnatej Zrt. told MTI in Szekszárd on Friday. (MTI)
Related news
Milk prices increased in the EU and on the world market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: negotiations begin between Alföldi Tej Kft. and the Hungarian State on the acquisition of the dairy company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Moon isn’t made of cheese at the moment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At Rossmann, the holiday is all about family – stores will be closed on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

