The ti:me Agency won a Bronze Award at the A ‘Design Award for designing the paradigm shift package of the Ooops! brand
The ti:me Agency won a Bronze Award at one of the world’s most important international design competitions with the paradigm shift design package of the Ooops! brand of the Hungarian-owned Vajda-Papír.
Eight colleagues of the ti:me Agency were working onn the New Generation Ooops! on the prototypes, you work with eight
Creative Director: Kollmann Áron
Senior account manager: Ungvári Tímea
Team leader: Buzási Szilveszter
Junior account manager: Budai Petra
Copywriter: Henzler Anna
Graphic designer: Fiertelmeister Anita and Orosz Attila
3D artist: Varga Tibor
Related news
Recycling packaging can save billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >According to domestic manufacturing, distribution and trading companies, a possible increase in EPR fees next year could have an inflationary effect.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Packaging regulations are getting stricter – competitive advantage or risk?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Last year, Black Friday brought more than 43 billion forints in turnover to Hungarian e-commerce in a single night.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s really worth it for the most beautiful moments – Lidl has launched a special campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Health-conscious consumers and comprehensive waste recycling – this is how Borsodi Brewery is shaping the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

