In the UK Tesco partners with The Guardian’s gourmet app
Tesco is launching the new “Feast” app from The Guardian with Tesco Finest products, bringing a modern approach to culinary culture. The partnership will be supported by a six-month integrated campaign created in partnership with EssenceMediacom, which will put Tesco’s Finest offer at the centre of the app. The Guardian reaches around seven million food lovers and gourmets every month.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/10
Related news
Aldi unveils Brussel Sprout flavour cocktail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italy’s Granarolo expands in the UK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever Agrees To Sell Snacking Brand Graze To Katjes International
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The New Year’s Eve fireworks fair is back: temporary sales will start in department store parking lots at the end of December
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first Eastern European non-alcoholic beer turns 50
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausage: pork prices are already going down, but they won’t be cheaper in stores – a significant correction may come in the spring at the earliest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
