In the UK Tesco partners with The Guardian’s gourmet app
Tesco is launching the new “Feast” app from The Guardian with Tesco Finest products, bringing a modern approach to culinary culture. The partnership will be supported by a six-month integrated campaign created in partnership with EssenceMediacom, which will put Tesco’s Finest offer at the centre of the app. The Guardian reaches around seven million food lovers and gourmets every month.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/10
Related news
Unilever Agrees To Sell Snacking Brand Graze To Katjes International
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu expands European delivery network
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi launches ‘lickable’ wrapping paper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
