Tesco and Nestlé reunited to fight waste and deprivation
From 30 September to 13 October, Nestlé and Tesco will once again launch a joint campaign to support the work of the Hungarian Food Bank Association, in which Nestlé supports the activities of the Food Bank by one per cent of the value of specific products purchased in domestic Tesco hypermarkets, and tesco doubles the amount. The organization spends the proceeds primarily on logistics, i.e. it distributes packages of saved food to those in need.
Related news
The Hungarian Food Bank is putting together 44,000 food packages from the proceeds of ALDI’s first Advent market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The new, innovative cash register at Tesco in Nyíregyháza swallows 100 bottles per minute
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The kings of the New Year’s Eve list: hot dogs and champagne in abundance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Alföldi Tej case is drifting towards an uncertain outcome
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A robot dog moved to Westend
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
