Carrefour wants to save loss-making hypermarkets with technology
More than half of the Carrefour hypermarkets in France are loss-making. The group is investing in mobile payment options and an Amazon Go variant to make shopping as easy as possible. Mobile payments currently make up for less than 5 percent of transactions. Carrefour announced that it is adding its loyalty card to Apple Pay, so that it is automatically activated for mobile payments via iPhone or the smartwatch. For Android, a similar solution is going to follow.
Related news
Mercadona Extends Dominance In Spanish Grocery Sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Unveils First Airport Convenience Store In Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Acquires Super A In Argentina
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Security remains the most important factor in online shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Private Label Sales Rose By 11.6% In Sweden Last Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tedi aims to open forty stores in Spain before May
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >