Carrefour wants to save loss-making hypermarkets with technology
More than half of the Carrefour hypermarkets in France are loss-making. The group is investing in mobile payment options and an Amazon Go variant to make shopping as easy as possible. Mobile payments currently make up for less than 5 percent of transactions. Carrefour announced that it is adding its loyalty card to Apple Pay, so that it is automatically activated for mobile payments via iPhone or the smartwatch. For Android, a similar solution is going to follow.
Related news
Value of smartphone payments approaches HUF 1,400bn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Reportedly Exploring Sale Of Polish Operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour buys stake in Halal chain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
GfK study: This is how European commercial purchasing power has changed in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Analyst commentary: when is an interest rate cut expected?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >These are the biggest misconceptions about protein consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >