Carrefour wants to save loss-making hypermarkets with technology
More than half of the Carrefour hypermarkets in France are loss-making. The group is investing in mobile payment options and an Amazon Go variant to make shopping as easy as possible. Mobile payments currently make up for less than 5 percent of transactions. Carrefour announced that it is adding its loyalty card to Apple Pay, so that it is automatically activated for mobile payments via iPhone or the smartwatch. For Android, a similar solution is going to follow.
Related news
Carrefour opens its 100th Spanish store of the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Saadé Family Becomes Carrefour’s Second-Largest Shareholder
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Grupo Carrefour Brasil Introduces Sustainable And Traceable Beef
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AM: Government helps farmers with a loan moratorium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: more and more middle-aged people live in their own apartments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
