The Sziget Kft. founded a cashless payment service company with Cardnet
The Sziget Kft. the dominant player of the Hungarian festival market, the Cardnet Zrt. provider of independent electronic banking solutions and the Festipay Zrt., provider of cashless payment solutions established a joint company, which intends to fill a crucial role in the international market in the future.
According to the founders’ communication released on Wednesday more than 90 percent of the most visited Hungarian festivals was cash-free last year. At the Sziget Festival in 2015, the Festipay cards and MasterCard contactless bank cards were used for more than 2.4 million times. (MTI)
Related news
62,700 purchases – all previous records broken at ALDI’s Sziget store
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Diageo is also present on Sziget and encourages responsible drinking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian girl becomes the festival’s 11 millionth visitor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Visit Hungary: domestic tourist traffic exceeded 15 million people earlier than ever before
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Zala has been added to the premium domestic map – Zalakaros is already ahead of Eger and Debrecen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price-sensitive consumers, growing expectations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >