The Sziget Kft. founded a cashless payment service company with Cardnet
The Sziget Kft. the dominant player of the Hungarian festival market, the Cardnet Zrt. provider of independent electronic banking solutions and the Festipay Zrt., provider of cashless payment solutions established a joint company, which intends to fill a crucial role in the international market in the future.
According to the founders’ communication released on Wednesday more than 90 percent of the most visited Hungarian festivals was cash-free last year. At the Sziget Festival in 2015, the Festipay cards and MasterCard contactless bank cards were used for more than 2.4 million times. (MTI)
Related news
Canceling the Sziget festival would cause serious economic losses – GDP could decrease by more than 30 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >62,700 purchases – all previous records broken at ALDI’s Sziget store
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Diageo is also present on Sziget and encourages responsible drinking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
When croissant and waffle meet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI agents in hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Megtévesztő pszeudo-gasztropornó – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


