Shell presents: deli by Shell
Consumer needs and habits are constantly changing, but Shell’s goal and commitment is permanent despite the constant transformation: making traveling a pleasant experience.
Shell puts a great emphasis on responding to customer needs, to actively shape the petrol station’s shops and shape the petrol stations of the future. As part of this endeavor, Shell Hungary introduced the deli by Shell brand. Together with Fördős Zé, Street Kitchen’s host, the company created a new range of food products, and by adapting to different customer needs will renew its stores as well.
Related news
International leader arrives to lead MET
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shell’s third truck-mounted pump station opened in Vép
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shell remains the world’s most valuable oil and gas brand, according to Brand Finance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The acquisition of Eisberg’s Polish factory has also been completed.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco tests Premier – the British chain has brought a new brand to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Play goes bankrupt: another Icelandic timber company fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >